Freitag, 6. März 2009

Verspätet...

nach unfreiwilligem 10 tägigem Internetverzicht.......
habe ich es doch noch geschafft heute meiner Tochter zu Ihrem 9.ten Geburrtstag zu gratulieren!!!!!!!!
**Happy Birthday...to you...!!!** :-))))))) Alles Liebe und Gute meine *Grosse*.
Gerne zeige ich euch hier noch ihren *herzigen* Geburri-Timer.Sie hat jeden Tag ein Figürli auf die andere Seite geklebt...bis dann der 4.März war!!Und das ganz alleine,gezeichnet und aufgeklebt(Ich hatte ein kleinwenig ein schlechtes Gewissen:-( )
Aber so eine Renovation und gleichzeitiges einräumen und zügeln hat es in sich....)
Liebe Grüsse an euch. Ah,für die die es interessiert,Küche steht und ist in *gebrauchsfertigem Zustand*Das erste das im Gefrierschrank war...: Eis für die Kid`s ;-))))

 
Posted by Picasa

Kommentare:

Monika hat gesagt…

Jösses, das isch dänn süess vo Dinere Tochter! Han Dich vermisst im Blog... liebs Grüessli moonlight

sibylle hat gesagt…

danke, gabi, fürs zeige vo euchem wunderherzige huus... d farb vo usse het mirs totaaaal ato und inne chani mir so richtig guet vorstelle, wie es ganz ganz heimelig und "gabi-like" wird.

grüessli

nicki hat gesagt…

hey gabi. diis mädel het grad 10 daag vor minnere grosse geburzdaag und sie wird au 9ni!!!
alles liebi nochdräglich ;0)
liebe gruess
nicki

nicki hat gesagt…

wiso sotti suur sii ? :0o hm...ich chumm immr widr cho luege, abr maistens hanni nid eso vill zyt zum no lang was schriibe ;0) also, nid chrumm neh, wenni amigs aifach nüd säg, gäll.
liebe gruess
nicki

manuela hat gesagt…

Die Mandli send denn schnüge!!!
Händ en gueti Ziit met vel Vorfreud of e definitiv Iizog ond vel Chraft för alles wo no z'erledige esch!

"fabuscreativ" hat gesagt…

@Manuela
I danke dir,für dini Wort ;-)))
GabiB.