Dienstag, 13. April 2010

Opfer gesucht.... ;-)))


Wär hätte Lust sich am Samstag 24.April 2010 im Raum Baselland seine Nägel machen zu lassen? Zwecks Schulung von mir ;-)) Zeitraum zwischen 13.00Uhr und ca.18.00Uhr?
Nähere Auskünfte unter meiner Mail Adresse....
Würde mich sehr freuen über Interessenten mit Geduld...
Posted by Picasa

Kommentare:

Hani sälber gmacht hat gesagt…

He suuuuuper!!!!!
Es hat geklappt????!!!!!
Da freu ich mich doch riiiiiesig mit dir!!!!!
Ich werde immer wieder rein schauen und hoffe du zeigst uns Bilder davon?
Herzlichst Nathalie

"fabuscreativ" hat gesagt…

@Hani sälber gmacht: Säge mers so; jeps, i chan afo lerne ;-)))!!!!!
Jetzt heisst`s üebe...üebe...üebe... Aber das kennsch jo,gell?

Art Anki hat gesagt…

He super !!
Häsch aber nid lang müesse überlege.Viel Spass.
gosch demfall nid a Crop?
lg Anki

seifenmacherin hat gesagt…

Die Nägel sehen ja g**l aus!
Ich wunsch dir alles Gute!
Leider wohn ich ja zuuuu weit weg!

LG Ursl

Claudia's rosige Zeiten hat gesagt…

Hey Gabi!
Hüt kann ich leider nit!
Falls du gmeint hesch, mir treffe uns evt. bi dr Simone...;-)))
Miin Huushalt brüllt noch mer!!!:-((

Nächste Mittwuch hätt ich Zit. Wie wär`s?
Do hätt ich viellicht au e Römö fertig zum bsticke..;-)))

Diini Nägel sin super!!! Nur miini kannsch vergesse!
Gartearbeit und Spülhänd`brüchig un weich!
Leider keini Modellnägel!!!
Bussi, Clödi

Hani sälber gmacht hat gesagt…

Liebi Gabi, das freut mi würkli vo Härze für di!!!!! Gsehsch, mängisch göh Tröim schnäll i Erfüllig:-)
..und ja... üebe... üebe... isch immer nu agseit bi mir:-) Das geit laaaang... grins... Aber du chasch das, i bi überzügt!!!!! Gratuliere!!!!

@Claudia's rosige Zeiten
...kei Problem, mit Gelnägeli cha me alles mache!!! Huushalt... putze ect... sogar im Garte schaffe... sogar Zügle:-) würkli, sie sind sehr stabil! Ha bi mine Model's seeehr gueti Erfahrige gmacht!
Und egal wie die Nägeli vorhär us gseh... für das laht me si ja lah verstercke:-) ...i dänke du wärsch scho äs Model für dGabi...

Härzlichst Nathalie

Monika hat gesagt…

Aber aber, dänn bini doch am Megacrop...!! Gsehn i di i däm Fall nöd - schaaad!!

Grüessli
Monika

PS: Danke für din Iitrag i mim Blog - freut mi imer!

Ste hat gesagt…

Was Du bisch nid am Crop?????

"fabuscreativ" hat gesagt…

@ alli Cröpler....nei....so sorry!!!!XoXo Gabi

Claudia's rosige Zeiten hat gesagt…

Was isch Crop?????

jojo-caramel hat gesagt…

Wow!!! schön! Welche Talente!!!
Gutes Wochenende!
HG, xoxo

mamas kram hat gesagt…

Och, leider zu weit weg und der Tag leider bereits verplant. Wäre doch mal was gewesen, ich, die sonst immer so ganz ohne was auf den Nägeln rumläuft... Aber vielleicht eh besser, wenn ich dir nicht zu nahe komme, sonst stecke ich dich noch mit meiner Buchstabenkrankheit an ;-)
Allerliebste Wochenendgrüsse
Doris