Samstag, 28. Mai 2011

Mhhh es feins Dessert....

Hani dörfe usprobiere dank dr Lee - Ann ihrem Rezept!!!! MERCI villmol an dere Stell!!♥

Isch würklech dr Hit....
Han en aber müesse elleige ässe, will mini Family nid gern Rhabarbere het;-)))


Kommentare:

♥Fliegepilzli♥ hat gesagt…

♥ ...wow... gseht dä leeeecker us...
gglg nathalie

Mses Bumblebee hat gesagt…

Also weisch, Gabriela- s'nechscht Mal lietisch a, ich chume z'rase, und mier verputzid dä superfeini Chueche zäme, gäll!!?? Ich ha nämlich gärn Rhabarber!!
Aes liebs Griessli,
FrauHummel

MOHNBLUEME hat gesagt…

Ig au!!!Bi au die einzig ir Familie...wäremer auso scho z'dritt gsi :)))
Liebi Grüess Daniela

die Herzenswerkstatt hat gesagt…

...das sieht aber lecker aus!!! Ha Dich gerade in meiner Leserleiste entdeckt und war ja noch agr nicht bei Dir *pfeif, schäm*
Einen schönen Sonntag wünscht Dir
Irina

frau güfeli hat gesagt…

Mmmh, habe das Rezept auch von Lee-Ann und den Kuchen schon drei Mal gemacht. Einmal sogar von meinem Mann als Geburtstagskuchen gewünscht:). Sohnemann wollte allerdings nicht mal probieren;). En ganz en schöne Sunntig wünsch ich dir no.
Liebi Grüessli Moni

Annina's Jahr hat gesagt…

Do hämmer höt s'gliche Dessert gnosse! Dä Chueche stoht au be üs ofem Tesch :)
Wönsch Der e schöne Sonntigobe,
liebi Grüess,
Annette

lovely white hat gesagt…

Liebe Gabriela
Hmmmm...... ich krieg gleich Hunger :-)...ich geh mir jetzt ein Stück Schoggi in den Mund stopfen, ganz liebe Grüsse Barbara

manuela hat gesagt…

de gseht wörkli mega fein us! ond ganz elei för dech, jamjam!

Josali hat gesagt…

Oh, sieht ja super lecker aus!!!

Zum Erdbeersirup: Die Erdbeeren werden nicht püriert.

LG
Josali

Claudia's rosige Zeiten hat gesagt…

Ächz, stöhn..........uff hier bin ich !!!!!
Abistress, Arbeit und kranker Bubi haben mich voll im Griff! Ausserdem hat web immer mit Speicherlimit gedroht!
Ich mußte erst mal viele Mails löschen, dass ich wieder Platz im Postfach hatte.
Du weißt ja, dass ich immer ein bißchen länger brauche!
Sorry, meine Liebe !
Was hast du bestellt ? Zimtsohlen? Du bisch ja der Hammer!!!!
nicht, dass dir noch einer in die Füße beißt.
Aber gekommen ist noch nix??????

Jetzt gehts gleich zum Duschen-Apero mit Eltern in der Schule! Mal gucken ob der Herr Direktor mir die Hand schüttelt.....kicher....
duck und weg.....Clödi

Barbara hat gesagt…

huhuuuu, gseht mega fein us...
übrigens dHomepage isch jetz fit
*zwinker*

Carla hat gesagt…

hmmm, gell, dä isch fein! han dä grad au scho as paar mol gmacht...zum glück aber nid allei müassa essa! ;-) ;-) ;-)
d'küssi...dia grossa 35 x 35cm sind mitama "normala" wattiarta inlet und dia kliina 25 x 25cm sind mit dinkelspreu und lavendel gfüllt.

liabi grüassli,
carla

einzig-ART-ig hat gesagt…

Hmmmmm! De gseht mega fein und gluschtig us!

herzlich
bea